ארון חשמל מעוצב

תוכן עניינים

ארון חשמל מעוצב

בין אם ארון החשמל במקום מגוריכם נמצא בתוך הבית או בלובי הקומה, נגמרו כבר הימים בהם אנו מזניחים את הנראות שלו. ארון חשמל מעוצב הינו בחירה אשר כל בית חדש בארץ בוחר בו. המטרה היא לעצב את ארון החשמל באופן בו לא יבלוט אלא ישתלב בעיצוב הכללי של הבית. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ארון חשמל מעוצב.

ארון חשמל מעוצב

ארון חשמל מעוצב – חיפוי

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לכלול את ארון החשמל בעיצוב הביתי שלכם הוא באמצעות חיפוי. מה הוא חיפוי למעשה? בסיס ארון החשמל עדיין יהיה עשוי מתכת או פח, אך הבחירה בחיפוי היא למעשה עניין של טעם, תלוי עיצוב הבית שלכם. ישנו מחיר נפרד לארון החשמל עצמו ולחיפוי שלו. כיום יש אלפי סוגים של חיפויים, ממש בדומה לחיפוי קיר בטון. תוכלו לבחור בחיפוי דקורטיבי עד למצב בו לא ידעו בכלל שקיים ארון חשמל במקום, תוכלו לבחור בחיפוי דמוי אבן אשר ישתלב בצורה מושלמת עם הקיר ועוד… מחיר חיפוי עבור שטח כמו ארון חשמל אינו גדול ורוב החברות המתמחות בארונות חשמל מעוצבים יציעו לכם אלטרנטיבה של חיפוי.

ארון חשמל מעוצב – תכנון חכם

כאשר מדובר על מבנה שעדיין נמצא בשלבי בנייה ישנה חשיבות רבה למיקום ארון החשמל. ניתן יהיה לבחור את המיקום הנכון ביותר כך שלא יתפוס תשומת לב או דווקא לבחור לארון החשמל נישה עיצובית משל עצמה. בכל אופן יש לוודא שאתם עומדים בתו התקן של ארון חשמל. התנאים הם אוורור, יש לוודא שהארון אינו עשוי מחומר דליק, או שאין כל חומר דליק בקרבת מקום. בכדי לתכנן את המיקום המדויק יש להתייעץ עם איש מקצוע כמו חשמלאי מורשה או יועץ חשמל, כמו כן גם עם חברות התקנת ארונות חשמל.

ארון חשמל מעוצב – כיסוי

עוד פתרון לעיצוב מרשים של ארונות חשמל הוא לכסות את ארון החשמל בפריט דקורטיבי, החל מתמונה שאתם אוהבים ועד למראה. מצד אחד מדובר על פתרון יעיל וחכם, מצד שני יש המון סייגים לבחירה אישית של פריט דקורטיבי שכן הוא עלול להיות דליק.

ארון חשמל מעוצב – עיצוב אישי

יש לכם וויז'ן בראש לאיך אתם רוצים שיראה ארון החשמל שלכם? כל חברה אשר תציע את שירותיה תציע לכם גם אפשרות לעיצוב אישי, כך תקבלו גם ייעוץ לבחירה בטיחותית וגם תוכלו בסופו של דבר להנות מעיצוב אישי לארון החשמל. עיצוב יכול להתחיל החל מבחירת צבע ועד לציור או חיפוי אשר ישתלב באופן מושלם עם עיצוב הבית. יש לזכור כי עיצוב אישי הינו בעל עלות שונה מאשר ארונות מעוצבים מובנים.

ציפוי מגנטי

פתרון נוסף לעיצוב ארון החשמל שלכם, פתרון זול ויעיל הינו ציפוי מגנטי. גם אם יש לכם ארון ישן בבית ותהיו מעוניינים לחדש אותו, ציפוי מגנטי גם תורם לחידוש נראות ארון החשמל וגם מאפשר לכם לתלות תמונות לאורך כל ארון החשמל. בדרך זו כבר במבט ראשון בכניסה לבית תקבלו עיצוב אלגנטי ומשפחתי. התקנת ציפוי מגנטי אינה בעייתית, להפך מדובר על התקנה מהירה ואף הסרתו של הציפוי המגנטי גם היא פשוטה ומהירה. 

בטיחות על פני עיצוב

גם אם בחרתם לעצב באופן עצמאי את ארון החשמל שלכם יש לוודא שאתם עומדים בתו התקן של כיבוי האש וחברת החשמל. זכרו, ארון חשמל אמנם נראה תמים אך יכול לגרום לבעיות רבות. חשיבות הבטיחות של ארונות חשמל היא הגנה מיידית על דיירי הבית במקרה של פריצת שריפה. לכן, ארונות חשמל מעץ נחשבים לנחלת עבר, ארונות עץ עלולים להוביל לזירוז התפשטות שריפה, זאת בשונה מארונות חשמל ממתכת אשר סגורים באופן הרמטי ומעכבים פריצת שריפה. לפני שאתם בוחרים לעצב את ארון החשמל שלכם באופן עצמאי התייעצו עם אנשי מקצוע על מנת להבטיח את בטיחותם של בני משפחתכם ואורחי הבית.

מסקנות

ארון חשמל מעוצב הופך להיות חלק מכל בית בארץ ובעולם, נגמרו הימים בהם ארון החשמל היה נחשב לחלק נפרד מהבית. אף אדם אשר השקיע הון תועפות ברכישת דירתו ועיצובה רוצה שפרט כל כך שוני יהרוס את עיצוב הבית. לכן, האפשרויות העיצוביות אשר עומדות לרשותכם הינן מגוונות ומותאמות לכל בית ובית.

דניאל שחם
דניאל שחם

דניאל הוא חשמלאי מוסמך בעל תואר בהנדסת חשמל וניסיון מקצועי של שנים רבות בתחום ארונות החשמל.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!