דלתות כניסה מאלומיניום

תוכן עניינים

אחד האלמנטים הכי חשובים בעיצוב הבית הוא הדלתות. לא הרבה אנשים שלא עובדים בתחום יודעים זאת, אבל לדלתות יש השפעה כמעט תת הכרתית על איך האווירה בחדר או בחלל כולו תרגיש. הסיבה לכך כמובן היא שהדלת היא שער הכניסה והיציאה מהחלל עצמו. גם אם רק משפצים את הדירה, בדרך כלל חלוקת החללים בתוך הבית משתנה. גם הפתחים לחדרים משתנים ולעתים גדלים ומתרחבים ובאופן טבעי מצריכים החלפת הדלתות ורכישת דלתות חדשות. לכל חלל הדרישות והצרכים שלו ובדרך כלל מומלץ בעת תכנון ועיצוב הבית או המשרד, להתייעץ עם מומחה, על מנת לקבל את ההחלטה הנבונה בהתאמת דלת שתתן מענה איכותי לצרכי כל חלל ודיריו.

למה דווקא אלומיניום?

דלתות כניסה מאלומיניום היא אחת המתכות הקלות ביותר לעבודה בשוק, והגמישה שבהן. אלומיניום היא מתכת שקל לעבוד איתה בקלות גדולה מאד על מנת לייצר עיצובים וסגנונות מרובים של דלתות מעוצבות לבחירה. בנוסף האלומיניום הוא חומר חזק במיוחד ונשמר לאורך זמן ולכן הדלתות שמיוצרות ממנו מחזיקות מעמד ושומרות על איכותם במשך שנים רבות וטובות. בדרך כלל דלתות כניסה פונות אל החוץ וחשופות לטמפרטורה ומז אוויר משתנה כמו חום גבוה, קור קיצוני וגשם, נוטות להחליד. לעומתן דלתות אלומיניום הוכיחו זה מכבר שבמפגש ארוך זמן עם השינויים בחוץ, הן שומרות על המראה האסתטי המקורי שלהן לאורך זמן רב, ללא חשש מקורוזיה או כתמי חלודה.

עיצוב בדלתות אלומיניום עם חברת אנטר דור

היום יותר מתמיד נוהגים להשתמש באלומיניום בעת הבנייה, לאור התועלות והיתרונות של חומר זה. בהרבה בתים פרטיים או דירות תמצאו היום שימוש נרחב בדלתות אלומיניום המותאמות ללקוח והמעוצבות במגוון רחב של סגנונות ובשלל צבעים מרהיבים. ניתן היום לבחור מהקטלוג באתר האינטרנט או להתרשם בנחת בחדרי התצוגה הפזורים ברחבי הארץ, מדלתות אלומיניום, במראה מבריק או במראה חלק, במראה מחוספס או במראה מט. אפשר למצוא מניפות אלומיניום- סגנונות צביעה וגימור בכל סגנון וסטייל. אפשר לקבל פרופיל אלומיניום לדלת שמרגיש ונראה כמו ברזל. אפשר גם להשיג גימור טבעי או גימור מבריק ומינימליסטי. לסיכום אין כמו האלומיניום המספק כל כך הרבה אפקטים שונים בעיצוב הדלת לפי רצונכם ובחירתכם.

אין ספק שזוהי הבחירה המומלצת

לא סתם דלתות אלומיניום צוברות תאוצה בקרב קהל הלקוחות בעת בחירת דלתות לעיצוב. לא משנה אם מדובר בבית או במשרד. היתרונות בדלתות אלומיניום בולטים וכמו שכבר הזכרנו אחד הבולטים הוא הגימור באלומיניום. בשל היותו חומר קל כל כך, פשוט לעבודה, מחזיק במזג אוויר, עמיד ונשמר ואורך השנים, עמיד למגע במים ומחזיק שנים ללא קורוזיה או נזקים מרטיבות.
אין ספק שדלתות האלומיניום פה כדי להישאר. אנחנו ממליצים מאד. כל המומחים אומרים בפה אחד שמדובר בחומר חזק, איכותי ואמין שיתרונותיו לא מוטלים בספק.

דניאל שחם
דניאל שחם

דניאל הוא חשמלאי מוסמך בעל תואר בהנדסת חשמל וניסיון מקצועי של שנים רבות בתחום ארונות החשמל.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!