כך תמצאו טכנאי דודי שמש בקריית עקרון לעבודה מקצועית ואמינה

תוכן עניינים

 

דוד שמש הוא מוצר בעל אורך חיים ארוך ביותר, אבל גם מוגבל, מה שמייצר את הצורך להחליפו לעיתים. הסיבות לקלקול ולבלאי של דודי שמש הן רבות, אך בשורה התחתונה ייתכן שאם הוא לא תקין אתם תידרשו לרכוש דוד חדש, בוודאי אם חלפו שנים רבות מאז שהתקנתם את הקודם. בחירת טכנאי דודי שמש בקריית עקרוןשיהיה אמין ויעשה עבודה טובה, בין אם זה לתקן את הדוד המקולקל או להתקין אחר, מוטב שתיעשה לאחר שווידאתם שמדובר בבעל מקצוע שניתן לסמוך עליו.

היתרון של דוד שמש על פני דוד חשמל

החיסכון בחשמל הוא ההבדל המשמעותי ביותר בין דודים הפועלים בעזרת חשמל, לעומת דודי שמש. טכנאי דודי שמש בקריית עקרון הוא זה שיתקין לכם את הפריט הכבד אך יעיל מאוד הזה, אשר צפוי לחסוך לכם כסף רב לאורך השנה. ישראל, בסופו של דבר, היא מדינה חמה והשמש הקופחת הופכת את דודי השמש בארץ לאפקטיביים ביותר – בעיקר בעונות האביב והקיץ.

יתרה מכך, בשל העובדה שדוד השמש למעשה פועל בכל שעות היממה – ואפילו אם יש לכם במקביל גם דוד חשמל – אתם לא תצטרכו כמעט להשתמש בו. במרבית השנה, כמעט תמיד יהיו לכם מים חמים, מבלי שתצטרכו להשקיע ולו שקל אחד על חשמל. אין ספק כי התקנה של דוד שמש, על אף המורכבות שלה והסכום הגבוה יחסית שהיא עולה, שווה את ההשקעה.

אילו תקלות עלולות להיווצר בדודי שמש?

חשוב להדגיש כי על טכנאי דודי שמש בקריית עקרון שאתם מזמינים הביתה, מוטלת החובה לספק דודים בעלי תו תקן ואף לסמן את הפריטים שהוא מתקין בביתכם – באותו תו תקן. למרבה הצער, על אף העובדה שיצרנים ובעלי מקצוע מחויבים לעמוד בתנאי זה, חלקם לא עושים זאת ומכאן מתחילות מרבית התקלות הנפוצות בדודי השמש בישראל. כשטכנאי מתקין לכם דוד שמש מחודש, שבפועל איננו תקין אך מוצג ככזה לאחר צביעה וחידוש המראה החיצוני, אתם צפויים להיתקל בבעיות רבות.

ישנן כמה תקלות שכיחות למדי בדודי שמש והן:

  1. נזילה – דוד שמטפטף, כאשר סביר להניח שמדובר בבעיות בצנרת החיצונית, סדק או תקלה בפלאנג'.
  2. חימום לא יעיל – שעלול להיווצר בשל סתימה, או גוף חימום שהתבלה ואיננו תקין.
  3. קצר – תקלה שכיחה בחורף, הנוצרת בדרך כלל בשל עומס יתר בשימוש בחשמל בבית, כשמפעילים מספר מכשירים בו זמנית.
  4. אבנית – אחת מהתקלות הנפוצות ביותר, שיכולות להיות לה מגוון סיבות.
  5. מים חמים שיוצאים מהברז בצבע חום – מים עכורים גם הם יכולים לנבוע מגורמים שונים.

תקלות אלו ואחרות, יכולות להתרחש הן בבתים חדשים והן בבניינים וותיקים. טכנאי דודי שמש בקריית עקרון שהוא מקצוען אמיתי, ידע לזהות את מקור התקלה ולטפל בה, תוך ניסיונות להשיב את הדוד הקיים למצב תקין ולבצע החלפה של הדוד, שהיא יקרה ומורכבת, רק במקרים יוצאי דופן וכפתרון אחרון ברשימה.

איך למצוא טכנאי דודי שמש בקריית עקרון

חיפוש פשוט אחר טכנאי דודים בעיר הגדולה, יעלה מספר גבוה של שמות של בעלי מקצוע בתחום. נסו למצוא טכנאים שיש להם אתר אינטרנט מושקע, בו תוכלו להתרשם ממגוון השירותים שהם מציעים. כדאי לבחור טכנאי דודי שמש בקריית עקרון שיכול להגיע אליכם בזמינות גבוהה יחסית, על מנת שהתקלה תטופל בהקדם האפשרי.

דרך נוספת היא ה"מפה לאוזן" של פעם, שניתן בהחלט לבצע בימינו באמצעות הרשתות החברתיות. אם תעלו פוסט ובו תבקשו מחבריכם לפייסבוק להמליץ על טכנאי שהם היו מרוצים מן העבודה שהוא ביצע אצלכם בבית, הם ישמחו להעביר לכם את שמו ואת מספר הטלפון שלו.

כיצד תדעו אם הטכנאי שאתם משוחחים עמו הוא אמין ומקצועי?

בשיחת טלפון קשה לייצר אמון, אך עניין שכן ניתן להבחין בו, עוד לפני שפוגשים בבעל מקצוע פנים מול פנים, זו נימת הקול והרצינות. טכנאי אמין שמעוניין לעזור לכם באמת, לא ייבהל משאלות רבות וישמח לענות לכם באדיבות על כל נושא הקשור בתקלה בדוד השמש שלכם.

אל תתביישו לשאול באשר לעניינים החשובים וכמובן ודאו כי הטכנאי עובד אך ורק עם מוצרים בעלי תו תקן – זהו נושא שאפשרי לבדוק אותו ומכאן שהטכנאי לא יוכל לרמות בעניין הזה. תוכלו להיעזר, עוד לפני השיחה, בדירוג של הטכנאי באתרים המציגים שיפוצניקים וטכנאים מסוגים שונים: לעיתים באמת ניתן למצוא שם את האנשים הכי מסורים לעבודתם, שיבצעו בקפדנות את הפעולות הנדרשות ולא יתפשרו על איכות התיקון ובנוסף – גם יעניקו לכם אחריות.

צריך להחליף את הדוד? שימו לב לפרטים הקטנים

כאשר הדוד חדל מלעבוד ואין שום אפשרות לתקן אותו, יש צורך להחליף אותו בדוד שמש חדש. טכנאי דודי שמש בקריית עקרון שמגיע לביתכם לצורך החלפת הדוד, הכרחי שיידע איזה דגם של דוד שמש יש להתקין. מלבד תו התקן שהוא חייב לשאת, הדוד החדש צריך להתאים מבחינת הנפח שלו. משפחה מרובת ילדים זקוקה לדוד בנפח גבוה יותר, מזוג צעיר או אדם שגר לבדו – מדובר בהפרשי מחירים גבוהים בין סוגי ההתקנות השונים, לכן בחרו בצורה מושכלת את סוג הדוד החדש.

כמה יעלה לכם ביקור של טכנאי ומהו טווח מחירי התיקון?

תוכניות הטלוויזיה בישראל, שעסקו לאורך השנים בתפקודם של בעלי מקצוע שונים, גרמו לחשדנות רבה בקרב צרכנים שחוששים, לעיתים בצדק, מ"עוקצים" וממעשי רמייה של טכנאי דודים. למרות הרתיעה הברורה ממחירים שעלולים להיראות לכם מופרזים, מוטב דווקא שלא לבחור בטכנאי המציע טווחי מחירים שהם נמוכים הרבה יותר מהממוצע – לעיתים דווקא מחיר גבוה יותר, יעיד על הסחורה האיכותית של טכנאי דודי שמש בקריית עקרון ועל העבודה הטובה והמקצועית שהוא מבצע.

התקנת דוד שמש שאיננה כוללת קולטים, נעה בין 1250 שקלים לדגמים הקטנים ועד ל 2000 שקלים ויותר עבור הגדולים. אל תחששו לבקש בדיקה ללא תשלום, או בתשלום סמלי, במידה שיימצא שהדוד עצמו תקין לחלוטין וכי התקלה (למשל, נזילה) איננה נובעת כלל מהדוד. במקרים של תקלות מורכבות שעלולות להסתיים בהחלפה כוללת של הדוד, כדאי לבקש הצעת מחיר מיותר מבעל מקצוע אחד – ולקבל החלטה בהמשך, באשר לזהותו של הטכנאי שיבצע בפועל את העבודה.

שבעי רצון מהשירות? פרגנו לבעל המקצוע באתר שלו

אין ספק כי מציאת בעל מקצוע שעושה עבודה טובה באמת ומשקיע ממרצו על מנת להשביע את רצונכם, היא משימה לא פשוטה. אם כבר מצאתם אחד כזה – הקפידו לפרגן לו ולהאדיר את שמו גם בפני המכרים והחברים שלכם. על ידי יצירת "מחסן שמות" של בעלי מקצוע שעושים עבודתם נאמנה, תוכלו ליהנות גם אתם וגם האנשים מהמעגל הקרוב אליכם, משירות מצוין של מגוון אנשים טובים בתחומים שונים, לרבות טכנאי דודים, מזגנים, חשמלאים, אינסטלטורים ועוד.

לאחר ביקור של טכנאי דודי שמש בקריית עקרון שהייתם מרוצים ממנו במיוחד, תוכלו גם להוסיף ביקורת טובה באתר האינטרנט העסקי שלו. ביקורות אמיתיות שמגיעות מלקוחות שבאמת קיבלו שירות מאותו טכנאי, יסייעו לו להגדיל את כמות הלקוחות שלו. בסופו של דבר, זה ישרת גם אתכם – כאשר תחפשו בפעם הבאה טכנאי דודים או איש מקצוע מכל תחום אחר, חווית השירות שלו כפי שהיא תשתקף באתר על ידי לקוחות – תעזור לכם לקבל החלטה ולשכור את האדם הנכון.

דניאל שחם
דניאל שחם

דניאל הוא חשמלאי מוסמך בעל תואר בהנדסת חשמל וניסיון מקצועי של שנים רבות בתחום ארונות החשמל.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!