התקנת תריסים חדשים

תוכן עניינים

מעוניינים להחליף את התריסים בבית ולהתקין תריסים חדשים לגמרי? לפני שאתם רצים להזמין את התריסים שראיתם אצל קרובי משפחה, חברים או שכנים, כדאי שתכירו את סוגי התריסים הקיימים, את ההבדלים ביניהם ואת היתרונות והחסרונות שמציעים כל אחד. בשורות הבאות, לא נוכל לפרט בפניכם את כל היתרונות והחסרונות הללו, אבל בהחלט נוכל לסייע לכם לקבל תמונה כללית לגבי האפשרויות העומדות בפניכם במשימה של התקנת תריסים חדשים לבית.

סוג התריס – שלבי התריס

המרכיב המרכזי ולמעשה היחיד בכל תריס הוא שלבי התריס. כאשר אתם בוחרים סוג של תריס, אתם בוחרים אותו בעצם על פי סוג השלבים מהם הוא עשוי. בקטגוריה זו ישנם שלושה סוגים מרכזיים של שלבי תריס, הראשון שבהם הוא הפלסטי – התריס הישן והמסורתי שעשוי חומר פלסטי, קל משקל אך גם בעל כושר בידוד נמוך מאוד וכזה שלא יכול לשמש כאמצעי מיגון לבית. לעומת מודל זה ישנם שני מודלים נוספים של תריס אלומיניום מסוג משוך או משוך אור. השלבים בתריס זה עשויים אלומיניום חלול המיוצר בטכניקה של משיכה ולכן נקרא תריס משוך. מדובר בתריס כבד יותר, שיכול להחליף בקלות גם סורגים לבית ומספק רמת בידוד ועמידות גבוהה הרבה יותר מאשר התריס הרגיל. משוך אור הוא תריס אלומיניום שבו המרווח בין השלבים הוא גדול יותר, כך שניתן לסגור את התריס ועדיין ליהנות מחריצים גדולים דרכם יכולים לחדור אוויר ואור.

https://italy-israel.co.il   המרכז לעבודות אלומיניום

חשמלי או ידני?

מן הסתם, תריס חשמלי הוא התריס הטוב ביותר והנוח ביותר לכל בית בו חושבים על התקנת תריסים חדשים. אנשים מסוימים נרתעים מאופציה זו מתוך מחשבה שמדובר במוצר בעל צריכת חשמל גבוהה וכן מתוך המחשבה על האפשרות שבזמן הפסקת חשמל לא ניתן להפעיל את התריס. בהיבט זה נאמר שני דברים: צריכת החשמל של תריסים חשמליים היא אפסית ולא תרגישו אותה כלל בחשבון החשמל. גם בהיבט של הפסקות חשמל אפשר לומר שאנו חיים בעידן בו הפסקות כאלה אינן שכיחות כלל וכלל וגם קצרות מאוד במשכן ולכן ספק אם אי פעם בכלל תתקלו בבעיה של תפעול התריס בזמן הפסקת חשמל. מה שכן, תריס חשמלי הוא הכרחי כאשר בוחרים תריס אלומיניום משוך, שכן מדובר בתריס כבד יחסית, שתתקשו מאוד להרים באמצעות רצועה ידנית. תריסים רחבים, למשל לדלתות מרפסת, הם בכל מקרה תריסים שאותם אתם רוצים להזמין בפורמט החשמלי, מאותו שיקול בדיוק.

לבסוף, התקנת תריסים חדשים, רצוי שתתבצע על ידי איש מקצוע מקצועי, הגון ואמין ואותו תוכלו למצוא גם באמצעות המלצות פרטיות מחברים, בני משפחה ומכרים וגם באמצעות חוות דעת מקצועיות מאנשי מקצוע שעובדים עם קבלני אלומיניום או מתקיני תריסים לבית. זהות איש המקצוע חשובה לא פחות מזהות דגם התריסים ולכן גם בבחירתו חשוב שתשקיעו מאמץ.

דניאל שחם
דניאל שחם

דניאל הוא חשמלאי מוסמך בעל תואר בהנדסת חשמל וניסיון מקצועי של שנים רבות בתחום ארונות החשמל.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!