ניקוי חלונות בבניין משרדים

תוכן עניינים

בשנים האחרונות ניקוי חלונות בסנפלינג הפך לשירות פופולארי ומבוקש וזאת מכיוון שחלו שינויים בתחום הבניה בישראל, גם בעולם וגם בארץ גילו את היתרונות של בניה לגובה. אנו עדים לתנופה בבניית בניינים לגובה רב קומות כמו מרכזי קניות, בנייני מגורים, משרדים וקניונים שנמצאים בתוך גורדי שחקים. את הבניינים עם החלונות הקטנים החליפו בניינים עם חלונות אקוסטיים לכל גובה הדירה או המשרד, חלונות גבוהים מאפשרים להנות מהנוף כולו ויחד עם זאת הם מכניסים כמה שיותר אור טבעי לחלל.

ניתן לראות כי גורדי השחקים שנבנים בארץ אינם עשויים בחלקם החיצוני מבטון אלא ממעטפת אלומיניום ולוחות זכוכית מה שללא ספק תורם לעיצוב המבנה, ומאידך חלונות העשויים מאלומיניום או זכוכית  מביאים איתם לא מעט אתגרים כמו הצורך בניקיון החלונות בתדירות יחסית גבוהה, ניקיון מבנים מסוג זה מצריך שירות ניקוי חלונות בסנפלינג על ידי חברה מקצועית.

 

ניקוי חלונות בסנפלינג מה היתרונות של זה?

ניקוי חלונות בסנפלינג עם חברת ROPE PARTNER  עבודות סנפלינג מגוון רחב של יתרונות. ראשית כל, בסנפלינג תהליך הניקיון מתבצע בצורה מהירה יותר מכל שיטה אחרת וגם בטיחותית יותר, כך שהסיכוי לפגיעות ותאונות הוא קטן עד אפסי. בנוסף, בסיום העבודה החלונות יהיו נקיים להפליא וזה כמובן משהו שיתרום בהיבט של נראות המבנה. באופן כזה העובדים מקבלים רמת נגישות גבוהה לכל מקום במבנה.

 

כיצד מתבצעת מלאכת ניקוי חלונות בגובה?

ראשית, ניקוי חלונות בגובה מחייב אישורים מיוחדים לעובדי הסנפלינג, כלים מיוחדים וכמובן ניסיון מקצועי בעבודה בגובה, לכן מומלץ לוודא שאתם בוחרים בחברת ניקיון שמתמחה בתחום ניקוי חלונות בסנפלינג. בנוסף ניקוי חלונות בגובה מצריך היערכות מראש של האזור על מנת לספק סביבת עבודה בטוחה הן לעובדים והן לעוברים והשבים. לפני תחילת העבודה הצוות יתקין על גג הבניין מערכת סנפלינג ויתקין את הרתמות ואת כל אביזרי הבטיחות הנדרשים בכדי למנוע תאונה או נפילה חלילה.

לאחר שעובד הניקיון רתם את עצמו למערכת הסנפלינג ווידא שהכל מתפקד כראוי הוא מתיישב על כיסא שמחובר גם הוא לחבלים ולרתמות, תפקיד הרתמה הוא לסייע לעובד לבצע ניקיון יסודי ולהגיע למקומות בעלי רמת נגישות נמוכה הנחשבים מורכבים. עובד הסנפלינג יוריד את עצמו לאט לאט באמצעות החבלים ויעצור בכל קומה על מנת לבצע עבודה יסודית בכל חלון וקומה באמצעות חומרי ניקיון ומגב. דברים שחשוב לדעת טרם העסקת חברת ניקיון בגובה: בכדי להימנע ממקרים לא נעימים וודאו כי החברה שאתם מעסיקים מחזיקה בכל התעודות, ההכשרות והאישורים הרלוונטיים לעבודה בגובה. בחרו חברה מקצועית, יסודית, עם שם ומוניטין בתחום.

 

כמה עולה ניקוי חלונות בגובה?

המחיר לניקוי חלונות בסנפלינג ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו כמות החלונות שיש לנקות, החברה אותה אתם בוחרים, שיטת הניקוי ועוד. המחירים נעים בין 3,000-5,000 ש“ח ליום עבודה.

דניאל שחם
דניאל שחם

דניאל הוא חשמלאי מוסמך בעל תואר בהנדסת חשמל וניסיון מקצועי של שנים רבות בתחום ארונות החשמל.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!